17 de maig de 2018

Col·laborem amb la “Fundació Ajudant Ajudar”

No per primera vegada, col.laborarem amb la “Fundació Ajudant Ajudar” pel projecte “Música Maestro”, que desenvolupen a una zona rural i empobrida de República Dominicana. L’objectiu d’aquest projecte és formar els mestres actuals i als futurs mestres en educació musical com a mitjà per millorar l’autoestima dels infants, treballar emocions, desvetllar la cultura, entre d’altres.

I ho fem en un entorn molt especial, el vestíbul de l’edifici Alta Diagonal, envoltats de vidre i llum. El públic és poc nombrós, però ens acull amb els seus somriures i acompanyant les nostres melodies picant de mans. Tot plegat, és una experiència dolça i càlida i en sortim satisfets i amb ganes de tornar-hi.

Ens obsequien amb l’escultura de la fotografia, creada pel François, un escultor gambià que viu del seu art. L’escultura mostra una persona ajudant una altra a aixercar-se i, si es posa horitzontal, dues persones ajudant-se entre sí, tot un símbol del que fa la Fundació.